סדנה להפקת מיני-קורס דיגיטלי איכותי
הפקת מיני-קורס דיגיטלי בטכניקת צעד אחר צעד
סדנה להפקת מיני-קורס דיגיטלי היא סדנה מעשיתית וחווייתית בה המשתתפים יתכננו, יבנו ויפיקו מיני-קורס דיגיטלי איכותי החל משלב הרעיון ועד הקורס המוכן להעלאה לפלטפורמות השונות.
קורסים דיגיטלים, מוקלטים מראש, הם דרך פופולרית ומתקדמת להעביר את הידע שלכם ואף לזכות במקביל להכנסה פאסיבית.
הטכנולוגיה כיום מאפשרת לכל אחד להפיק קורס דיגיטלי, בתנאים ביתיים וחסכוניים.
מיני-קורס דיגיטלי, בדיוק כמו קורס דיגיטלי, הוא אוסף סרטוני הדרכה קצרים להעברת ידע ממוקד נושא, מוקלטים מראש ומסודרים על פי תוכנית לימוד (סילבוס). הייחוד שלו הוא בכך קצר (כ-30 דקות) ומכאן שהוא זול ומהיר להפקה וניתן להפיץ אותו בחינם או בתשלום סימלי כמוצר חשיפה.
על מנת ללמוד את תהליך ההפקה, להכיר את הקהל וכדי ליצור את המכללה הדיגיטלית שלכם, מומלץ להתחיל עם הפקת מיני – קורס דיגיטלי ולא קורס דיגיטלי ארוך ומקיף. זו הסיבה לשמה פותחה "הסדנה להפקת מיני-קורס דיגיטלי"
סדנה להפקת מיני-קורס דיגיטלי
על הסדנה:
הסדנה להפקת מיני-קורס דיגיטלי היא חווייתית ומעשית כאחד! במהלך הסדנה כל משתתף יבנה ויפיק, הלכה למעשה, מיני-קורס ויצא מהקורס עם מוצר דיגיטלי מוכן לשיווק.
את המיני-קורס נבנה צעד – אחד – צעד החל מבחירת הרעיון, איפיון, בחירת נושאים, הרכבת הסילבוס באופן ייחודי המתאים לקורס דיגיטלי, הכנת תוכן וחומרים, הקלטה, עריכה ועד התשתית לשיווק. המשתתפים ישתפו בשלבים השונים, נבנה קבוצת כח ושיתוף פעולה, ונספק משוב וחיזוקים.
הסדנה מתבססת על שיטת הכנת מוצרי התוכן של מיכל ליטבק צעד-אחר-צעד ומטרתה ללמוד לבנות בקלות ויעילות הדרכות דיגיטליות אפקטיביות.
בונוס! שימוש בכלי AI במהלך שלבי ההכנה השונים של ההדרכה.
למי מיועדת הסדנה
חברות וארגונים
יזמים ובעלי עסקים
מרצות ומרצים
מנחות ומנחי קורסים וסדנאות
יועצים ומאמנים בכל התחומים
כל מי שרוצה להעביר ידע, רעיון או מסר
מה נלמד בסדנה להפקת מיני-קורס דיגיטלי
- העולם החדש של מוצרי התוכן הדיגיטליים
- סוגים ופורמטים של קורסים דיגיטליים
- יתרונות הלמידה הדיגיטלית
- היכן מוצאים קורסים דיגיטליים
- מאפיינים של קורס דיגיטלי איכותי
- הגדרת מטרות
- נושא ההדרכה
- קהלי יעד
- מתחרים והגדרת הבידול.
- נושאים
- בניית סילבוס מותאם לקורס דיגיטלי!
- הכנת תוכן וליטוש מעמיק
- פתיחים, "פתיחונים", סגירים ו"סגירונים"
- תרגילים ותרגולים
- חומרי עזר ממותגים
- האם תמיד צריך מצגת? קריטריונים להחלטה
- כללים להפקת מצגת מותאמת לקורס דיגיטלי
- שימושים שונים במצגת במהלך הקורס הדיגיטלי
- כיצד מקליטים ומצלמים – פורמטים שונים
- הנחיות להקלטה
- מה עושים רגע לפני שמקליטים…
- מהלך ההקלטה
- משוב על הקלטות
- אחסון הקורס – אפשרויות שונות
- תמחור
- משפך שיווקי
- דף נחיתה
- תשתית לשיווק
- שימוש בכלי AI במהלך שלבי ההכנה השונים של ההדרכה
מידע נוסף על הסדנה
תכולה ומפגשים
-
20 מפגשים בני 3 שעות
-
בסופה של הסדנה תצאו עם קורס דיגיטלי!
-
יש ליצור קשר לשיחת תכנון וקבלת הצעה מותאמת
-
מומלצת למידה בקבוצות קטנות (עד 8 משתתפים)
-
ניתן לקיים בבית העסק, מרכז הדרכה או באונליין (“זום”).
-
סדנה מעשית וחוויתית!
רוצים להבין ביתר פירוט מהם מוצרים דיגיטליים?
אילו סוגים של מוצרים דיגיטליים יש שיכולים לשמש להרחבת מניפת המוצרים של העסק? למה עוד הם משמשים? מה היתרונות עבור הלקוחות או העובדים? וכמובן מהם שלל היתרונות עבור העסק,
סרטון קצר עם התשובות לשאלות האלו וגם מידע על שלבי ההפקה וההפצה.
למידע נוסף על המכללה הדיגיטלית מבית מיכל ליטבק