יש לי שאלה...
תשובות לשאלות נפוצות
בין אם מדובר במצגת, הדרכה או הרצאה, ייעוץ או כל שירות אחר – כל שירות שתבקשו מוגדר אצלנו כ"פרויקט". כל פרויקט מקבל מאיתנו את מלוא תשומת הלב ושירות מקיף החל משלב התכנון המקדים ועד שלב העיצוב הסופי. אנו עובדים על פי מתודולוגיה סדורה של אפיון, תכנון, הכנת חומרים, כתיבה, בניה ועיצוב.
אנו מביאים לכל פרויקט ניסיון של עשרות שנים בעולם העסקי והבנה שיווקית ועיצובית.
אנו יודעים לשאול את השאלות הנכונות ולכן, לכל פרויקט יש לנו טמפלט ייחודי לניתוח ותכנון, פרי פיתוח שלנו.
ביחד איתכם אנו נבצע תהליכים שיסייעו לנו להבין את העסק, כולל זיהוי קהל היעד וניתוח מתחרים ובמקביל יסייעו לכם לחדד את מטרת הפרויקט.
הבסיס לכל מידע שתרצו להעביר הוא הגדרת המסר הנכון והמדויק.
אנחנו נעזור לכם לחדד את המטרה העסקית או השיווקית ולהגדיר את המסר מרכזי אותו תרצו להעביר. המסר "מתפצח" בתהליך סיעור מוחות ייחודי ולאחר ביצוע איפיון מעמיק ומפורט.
במקביל להבנה העסקית והשיווקית, אנו גם מביאים נקודת ראות של מי שמביט עליכם מבחוץ. הוכחת המסר לאורך המצגת או ההרצאה תתבצע בצורה ברורה ומשכנעת, על ידי הבאת הוכחות תומכות במסר, כך שתוכלו ליצור אמון בקרב קהל הלקוחות שלכם.
נכון, כל אחד יכול לפתוח קובץ לכתוב לתוכו. עם זאת, מצגות, הדרכות והרצאות הן חלק מהנכסים העסקיים שלכם והפנים שלכם. הכנתם דורשת ידע מקצועי הן מבחינת אופן כתיבת התכנים והן מבחינת החומרים החזותיים.
• גם אם כתבתם לבד, אנו נוכל לסייע לכם לחדד ולדייק את המסרים, נשביח תכנים, נבצע הגהה ונתאים את התכנים, השפה ואופן העברתם לקהל היעד.
• הכנת מצגות, הדרכות והרצאות בצורה מקצועית, כולל מצגת ייצוגית וממותגת וחומרי עזר הן פעולות שלוקחות זמן, בוודאי למי שאינו בקי בפעולות ההכנה. פעמים רבות
עסקים מוותרים על הביצוע עקב חוסר זמן.
• מצגת וחומרים מקצועיים הם הפנים של העסק כמו כל חומר ויזואלי או תוכן שיווקי אחר. כאשר לא מוספים את המימד המקצועי לחומרים, עלולה להיווצר פגישה בתדמית.
• אנו מבצעים את התהליך יד ביד אתכם כך שאינכם מאבדים את הפן האישי. עם זאת, יש לנו יכולת לראות כצופים מהצד ולהביא מראש את האספקט של הקהל.
בעידן של היום אף אחד לא רוצה לקרוא שקפים עמוסים בטקסטים וגם לא עומס צבעים, ריבוי אנימציות ותמונות.
מינימליזם ממקד הוא שם המשחק.
אנו מקפידים לעצב על פי כללים שיסייעו לצופה להתרכז בכם ובתוכן. נקודת המוצא שלנו היא שמצגת היא כלי תומך המרצה או במציג והיא צריכה לסייע לו להעביר את המסר, אבל לא להחליף אותו (אלא אם כן, מדובר בגרסת מצגת להפצה). אנו נהפוך טקסטים עמוסים למעט נקודות ונחליף מילים בתמונות, אייקונים, תרשימים, אנימציות, גרפים ודיאגרמות.
ביחד נבחר את סכימת העיצוב, התבנית והצבעים כך שימותגו בהתאם לצבעי העסק שלכם.
תלוי מה תרצו להגיד, כמה תרצו להגיד וכמה זמן מוקצב לכם כדי להעביר את המסר.
הגישה היום דוגלת במינימום שקפים וזה נכון כשמדובר במצגת למשקיעים אבל הגישה אינה מתאימה כשמדובר במצגת להדרכה בת מספר שעות.
בנוסף, תלוי כמה יש להתעכב על כל שקף. לעיתים מציג יבחר להתעכב על שקף אחד במשך מספר דקות ולעיתים יריץ במשך שניות בודדות מספר שקפים המכילים תמונה אחת, כל אחד. לכן, לעיתים גם מצגת מכירות שלה הוקצבו 20 דקות בלבד יכולה להכין גם 20-30 שקפים. כאומר, תלוי בתוכן ובזמן
כמובן. החומרים שאנו מעבירים לכם אינם "נעולים" וניתנים לעריכה על ידכם.
עם זאת, במידה ותהיו מעוניינים להפיץ אותם, אנו ממליצים ליצור ולשלוח קבצי PDF בלבד. נוכל להדריך אתכם כיצד לשמור קבצים בפורמט זה.
כאשר כל שקף מעביר את המסר, המציג מרגיש בטוח יותר ויוכל להעביר את ההרצאה באופן מקצועי. לאחר סיום ההכנה (ואף במהלך ההכנה) נוכל לשלב בכל שקף notes למציג ואף אלמנטים "נסתרים" שישמשו כרמזים ותזכורות למציג.
להרצאות ניתן להוסיף שירות להכנת כרטיסיות מנחה שמספקות את התמצית המידע על המקטע, המקטע הבא ותזמון.
במידה ויש זכאות – ניתן לקבל את מרבית השירותיםכשירות מסובסד דרך מעוף – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה והתעשייה.
כל פרויקט הוא ייחודי ושונה ובעל תכולה שונה. אין שני פרויקטים זהים. לכן הצעות מחיר הן ייחודיות לכל לקוח ומופקות אך ורק לאחר הבנת היקף הפרויקט, התכולה והערכת זמן הליווי או הפיתוח.
הצעת מחיר מסודרת ומפורטת מועברת באימייל בלבד, ולא טלפונית.
העבודה על הפרויקט תחל לאחר שליחת אישור חוזר באימייל הכולל חתימה על הצעת המחיר ותשלום מקדמה של 30%.
גם לשאלה זו אין תשובה אחת.
לעיתים לקוח מגיע עם חומרים מבושלים (בסיס כתוב היטב, טיוטות וחומרים) – דבר זה יכול לקצר את זמן האספקה.
לעיתים מבוצעת כתיבה מהיסוד, כולל אפיון, תכנון והכנת כל החומרים העיצוביים ולכן זמן האספקה יהיה ארוך יותר.
ולעיתים אחרות, השירות הוא ליווי ברמת צעד – צעד כך שסיום הפקת המוצר תלויה בזמינות הלקוח ומידת ההשקעה בקידום הפרויקט.
אנו נמצאים באזור השרון, אבל עם הטכנולוגיה של היום זה לא באמת משנה…שירותי הייעוץ והליווי וכן איפיון לפני פיתוח מוצר מבוצעים שמפגשי אונליין באמצעות בשיתוף מסך ("זום"). זהו אופן העבודה האפקטיבי ביותר כיוון שעבור מוצרי תוכן נדרש לחלוק מסך מחשב…וחוץ מזה – מדובר בחיסכון עצום של זמן והתרוצצות על הכבישים!
שיחות ומפגשים מתקיימים בימים א-ה החל מהשעה 14:30, בהתאם לזמינות.
ניתן לקבוע מפגשים באמצעות המערכת לזימון מפגשים